Klacht: Geen levering en geen geld terug

op 22 juni 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind maart heb ik een IPad hoes besteld en betaald. Na vier dagen niet ontvangen, mail gestuurd. Anne van Janox ziet dat de hoes op voorraad is en per ongeluk niet verzonden. Wordt nagezonden. Ik krijg de verkeerde kleur hoes, opnieuw gemaild. De juiste kleur wordt verzonden, zegt men. Na drie keer mail contact (oh foutje, zal wel aan de post liggen) wil ik mijn geld terug.
Wordt geregeld, zegt men. Na vijf beloftes dat het geld er binnen een dag is, krijg ik een mail van Ian van Janox, die meldt dat er administratieve problemen zijn en dat de administratie niet goed werkt. Hij gaat er persoonlijk voor zorgen dat ik het geld terug krijg. Tot op heden nog niets gezien……
Eerste een laatst keer bij Janox besteld!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb of de juiste hoes krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidwien Soutberg