Klacht: Geen levering bestelde producten

op 16 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Op de site 2 weken na elkaar een bestelling gedaan van producten. De producten van de 1e bestelling zijn niet geleverd in verwachte datum. Hierop een mail gestuurd. Na een toegezegde email is nu tevens de 2e termijnsindicatie verstreken.
Van de 2e bestelling is wederom de 1e leveringstermijn verstreken.

producten worden in zijn geheel niet geleverd door dit bedrijf

Na levering van de producten, welke van het echte merk zijn, en geen namaak zoals ik inmiddels op deze site lees waar het bedrijf zicht schuldig aan zou maken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 09:52 geantwoord

Beste Martijn

Helaas is deze bestelling ernstig vertraagd. Dit doordat wij de goederen nog moesten ontvangen van onze leveranciers.
Ik zag in het systeem dat de bestelde artikelen ook van eenzelfde leverancier komt.

Een deel van de goederen is bij ons wel binnengekomen. Over het ander deel is op dit onduidelijkheid, de verwachting was twee weken geleden en vervolgens afgelopen week.
Wij kregen helaas week na week ook een verkeerd leverings indicatie van onze leverancier en dit ook naar klanten als u door gecommuniceerd. Uiteraard is dit niet de normale gang van zaken en betreft dit ook bij 3 datums van 1 leverancier.

U kunt uw bestelling ten alle tijden annuleren en krijgt u uw geld terug. Wat ik in deze situatie ook adviseer als u het te lang vind duren. Wat uiteraard begrijpelijk is.

Alle klachten die gemeld zijn door martijnos1