Klacht: geen levering

op 09 oktober 2017 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-08-2017 heb ik een jas besteld bij Modegram en tot op heden nog niks ontvangen. Al geprobeerd telefonisch en via mail contact te krijgen , maar helaas. Gelukkig heb ik aangegeven achteraf te betalen.

Gewenste Oplossing:

Als de jas geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Reactie van de melder van de klacht wij2011

1 week geleden - Twee uur na het indienen van mijn klacht, heeft modegram een mail gestuurd waarin mijn bestelling werd geannuleerd. Dit bedrijf is niet betrouwbaar en zou niet meer ogen adverteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wij2011