Klacht: Geen levering

op 06 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook al een paar dagen bestelling gedaan niks ontvangen en nu ze gebeld maar ze kunnen niks vertellen ivm de storing, het kan zijn dat de bestelling geannuleerd wordt en daarna zou je weer moeten bellen om uiteindelijk je geld terug te vragen.wat is dit voor vaag iets.en dit geldt voor iedereen die via Ideal betaling heeft gedaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik daadwerkelijk wat ik besteld heb gewoon binn n krijg binnen de termijn.ik had kleding besteld omdat ik al over 4 dagen op vakantie ga.dus nu geen geld voor andere kleding en de bestelling niet binnen gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke1982