Klacht: Geen levering

op 20 juni 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas geen levering ontvangen na besteld te hebben.
Via e-mail nog eenmaal een reactie ontvangen van support met een vaag verhaal over dat ze de betaling nog niet ontvangen hadden terwijl deze gewoon en direct was afgeschreven.

Telefonisch kreeg ik ze niet te pakken, ga niet langer dan 5 minuten in de wacht zitten.

Inmiddels ICEPAY gevraagd om bedrag te gaan storneren.

Gewenste Oplossing:

Als het geld terug in bezit is. De overstap naar een andere online brillenwinkel is in de maak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FBO