Klacht: Geen levering

op 30 oktober 2011 over Rowenco in de categorie Internetshops - Algemeen

Na 1maand nog geen levering terwijl op de website staat dat hij voorradig is. Na talloze telefoontjes en onduidelijke antwoorden nog steeds geen levering.Heb nu gemaild daat ik mijn geld terug wil zodat ik mijn aankoop ergens anders kan doen.
Inmiddels gebeld door eigenaar uit belgie, was uiterst vriendelijk en beloofde het bestelde te leveren. Heb vertrouwen op goede afloop. Zodra dit gebeurt is zal ik hier melding van maken en Rowenco in haar service aanbevelen.

Liever levering anders geld terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rowenco in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rowenco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rowenco

Heeft op 30 oktober 2011 om 23:24 geantwoord

De klant werd telefonisch gecontacteerd een leverdatum zal maandag per telefoon worden bevestigd.

Nogmaals, dagelijks hebben wij een honderdtal orders. Het is logisch dat hier en daar wat verkeerd loopt.

Vandaar ook dat wij hier een account hebben aangemaakt om de communicatie tussen ons en klanten nog vlotter en in alle openheid te laten verlopen.

Bedankt voor uw vertrouwen in Rowenco

Heeft op 02 november 2011 om 18:12 geantwoord

Heb sinds zondag steeds weer moeten bellen, want er is sinds die tijd nog steeds niets gebeurt. Alle beloften ten spijt is mijn pakket nog steed niet verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door htrosje