Klacht: geen levering

op 23 augustus 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

er is een leveringsafspraak gemaakt voor 23 augustus.de verwachtte levertijd tussen 07:00 uur en 07:40 uur.Op tijd op,plaats gemaakt voor de kleerkast,gezorgd dat we thuis zijn en niet hoeven te werken,komt er maar niemand. Half uurtje geleden een telefoontje:de wagen zit te vol,ze kunnen niet leveren vandaag! dat vind ik echt schandalig en niet kunnen.wagen te vol!!!! echt waar!! wat een reden,niet dus.

als ze het alsnog vandaag brengen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 24 augustus 2016 om 12:54 geantwoord

Beste mevrouw Moonen,

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 24 augustus 2016 om 13:57 geantwoord

Ik vind als de levering de volgende dag aan het eind van de dag pas wordt geleverd met alleen een excuus per mail, geen oplossing en zeer zwak en onklantvriendelijk afgehandeld.En zeker geen reclame voor jullie bedrijf, en ik zal ook zeker met familie en vrienden niet positief over jullie spreken.

Alle klachten die gemeld zijn door carmelina moonen