Klacht: Geen levering

op 02 augustus 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Op 27 april een bitset besteld ad Euro 11,90. Ondanks diverse aanmaningen tot op heden geen reactie noch levering gehad.

Bij levering of teruggave van mijn geld.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:24 geantwoord

Beste Robert,

Bedankt voor je email.

Aller eerst enorm vervelend om te lezen dat je nog niets ontvangen hebt. We willen graag een aantal punten uitsluiten om het probleem te onderzoeken.

Je bestelling is verstuurd, als briefpost, naar:
Robert Beets
Sluisweg 1 a
9482TJ Tynaarlo
Nederland

Kun je aangeven of het adres correct is? Is het wellicht bij je buren terecht gekomen? Je kunt hierover geen afwezigheid bericht hebben ontvangen. Wanneer briefpost bij de buren terecht komt is dit een foutje. Wij adviseren daarom te informeren bij de buren, indien dit nog niet is gebeurd. We kunnen met bovenstaande controle een probleem uitsluiten en het probleem verder onderzoeken.

Helaas komt het soms voor dat een bestelling verstuurd als briefpost onverhoopt niet aankomt. Wij kunnen hier pas achter komen als de klant aangeeft niets te hebben ontvangen, omdat er geen track&trace op briefpost zit. Natuurlijk laten wij je nooit in kou staan. Zodra de conclusie is dat het een bezorg fout is zullen wij jouw bestelling opnieuw versturen.

Dit bericht hebben wij je \"2016-06-24 13:31\" al verstuurd. Helaas hebben wij hierop geen reactie mogen ontvangen. Dit gebeurd wel vaker, maar dan is het plots toch aangekomen.

Direct contact werkt altijd sneller, beter en handiger. Mail ons even via info@gaveactie.nl met jouw reactie dan kunnen we een passende oplossing bieden.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Kermit606