Klacht: geen levering

op 21 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 13 juli online spulletjes besteld, deze zouden binnen 5 werkdagen bij mij geleverd worden. Hier heb ik ook extra 15,- euro voor betaald. Inmiddels is het de 7de werkdag, ik krijg kwantum maar niet te pakken. Ik ben al meer dan 10,- euro kwijt aan belkosten, want iedere keer als je de klantenservice belt wordt de verbinding verbroken. Op mijn melding via Facebook reageren ze niet, op mijn melding per mail reageren ze niet en in de winkel zeggen ze gewoon succes.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik vandaag iets hoor over mijn spulletjes. Er zit een cadeau bij die ik vanmiddag nodig heb.
Dat zou perfect zijn. Ik ben tevreden als ik een terugkoppeling krijg over wanneer er iets geleverd wordt. Tenslotte kun je soms later leveren dan afgesproken was maar informeer de klant dan even

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n.betting