Klacht: geen levering

op 20 juni 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 juni een samsung galaxy S7 edge gekocht op 13 juni betaald via overschrijving zoals gevraagt !
tot op heden niets ontvangen , al 3 maal email gestuurd geen antwoord
ref 13313466754 bestel 2369
op naam van buyts paul

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug daar ik met zo'n firma geen zaken meer wil doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 24 juni 2016 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer Buyts,

Allereerst vind ik het heel vervelend voor u dat u deze situatie meemaakt.

Wat ik al vermoedde, klopt helaas.

U bent slachtoffer van oplichtingsprakrijken van een fake site.

Ik raad u aan om aangifte te doen bij de politie.

Ik kan u helaas niet anders berichten.

Met vriendelijke groet,

Marlies

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door simonstevin