Klacht: Geen levering

op 25 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 17 april hebben wij bij Mediamarkt Amsterdam Noord een koelkast, vriezer en magnetron gekocht. Op maandag 23 mei zouden deze worden bezorgd. Volgens MultiBV (bezorger) tussen 10:00 en 13:00 uur. Deze levering kwam niet. Volgens MM stond de bestelling klaar maar is deze niet ingeladen. MM zou ervoor zorgen dat de bestelling later die dag alsnog zou komen. Dat gebeurde echter ook niet. Ik kreeg zelfs te horen dat de magnetron ineens niet meer leverbaar was en vervangen moest worden door een ander exemplaar. Knap, want daarvoor stond de magnetron nog klaar om ingeladen te worden.

Nu zou de levering op dinsdag 24 mei tussen 9:00 en 10:30 uur komen. Ook dit gebeurde niet. Na weer eens bellen zou de vrachtwagen onderweg zijn naar ons adres. Maar ook dat bleek een uur later toch niet het geval. Toen werd alles in het werk gesteld om alsnog die dag te leveren, nu in de avond om 18:30 uur. Ook dat gebeurde natuurlijk niet. Uiteindelijk zou er woensdagochtend 24 mei worden bezorgd, tussen 08:30 en 08:45 uur.

Het is nu woensdagochtend 24 mei, 10 uur en je raadt het al: ik zit weer te wachten op een bestelling waarvan ik inmiddels zeker weet dat die nooit zal komen. Ik heb wel eens slechte ervaringen gehad met een bedrijf als het gaat om levering, maar dit slaat werkelijk alles. Wat een fenomenaal slecht bedrijf. Ik ben toch zeker niet gek, maar dit toont aan dat ze dat bij MediaMarkt absoluut wel zijn!

Wanneer ik geleverd krijg wat ik vijf weken geleden gekocht heb en gecompenseerd word voor de drie verlofdagen die ik heb moeten opnemen omdat ik thuis moest zijn voor de levering.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cesar Pankras