Klacht: geen levering

op 11 juli 2012 over Mijnspeen.nl in de categorie Babykleding

Ik heb na lang sparen een swarovski speen en een gift set van swarovski besteld voor mijn vriendin.Nu de tien dagen voorbij zijn heb ik nog steeds niks ontvangen,zelfs geen track en trace nummer.Heb geprobeerd te bellen maar nog steeds geen reactie….

levering van de bastelde spenen of terugbetaling

Bericht van Mijnspeen.nl

5 jaren geleden - Onterechte klacht! Bestelling is netjes verwerkt en afgeleverd binnen onze levertermijn van 10 werkdagen. Zie hieronder; Bestelling 1653: 02/07/2012, 20:06:Nieuwe bestelling 02/07/2012, 20:07:Betaling ontvangen 03/07/2012, 16:01:Bestelling in behandeling 09/07/2012, 11:09:Bestelling verzonden Zendinggegevens: ***** vr 13 jul 2012 14:53 3S-code: 3SSAGA3528440 Omvang: 1 pakket(ten) Gewicht: 155 g Referentie: 106689 Status zending: Zending is afgeleverd.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mijnspeen.nl in behandeling genomen

Mijnspeen.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 13:16 geantwoord

Klacht onterecht daar de bestelling netjes binnen geplande levertermijn is bezorgd en de klant altijd per email op de hoogte is gehouden van de bestelprocedure.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mijnspeen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dadiche