Klacht: Geen levering

2911 op 24 december 2019 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een maand geleden 2 Apple watches besteld.
Helaas nog niks ontvangen, daarbij komt dat er allemaal slechte recenties op het net staan.
2 jaar geleden ook al eens besteld,toen wel alles goed gegaan. Het lijkt erop dat er eerst wel een bedrijf was en nu wereldwijd mensen besodemieterd worden. Op eens is er ook geen Ideal betaling meer mogelijk.
Vreemde praktijken ik ben echt ten einde raad,voor meer als 400 euro de boot in…en geen kerstcadeaus voor mijn meiden… Balen

Als ik de bestelling ontvang of het geld terug!!! Ze zeggen dat de bestelling verzonden is maar de track code is fake , iedereen krijgt dezelfde opsomming in dezelfde volgorde ...is geautomatiseerd. Iedere dag netjes een berichtje....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eGlobal Central Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eGlobal Central Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2911