Klacht: geen leuke dag in de Efteling

op 24 juli 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Mijn naan is Corné
1) Ik ben op 23 – 7 – 2016 samen met mijn vriendin ,dochter, moeder
naar de Efteling gegaan voor een leuk dagje uit.
Maar dat was helaas niet het werd geen leuke dag.
Ik ben gewend als ik een pretpark ben dat ik er veel dingen ken kopen.
Maar tot me verbaasing kon in het park geen rokerswaarde meer halen dus er geen sigarreten of shag te koop dit vind ik wel dicriminatie tegen over de rokers .
en als ik ergens roken wou halen kon ik het park uitgaan om het ergens te gaan halen en waar dat is dan ook de vraag als je bekend ben in de buurt en ik verlies dan wel tijd in het park.
2) mijn volgende punt is dat ik samen met mijn docht van 10 vast heb gezeten in de Baron eerst hebben dik 40 , 50 min. in de rij gestaan en toen we binnen kwamen hebben we dik meer als ander half uur vastgezeten in de baron wat gewoon twee verspilling van me tijd is in het park nou kregen we een vip kaartje waar snel toegang kreeg bij andere actractie zo snel vond ik het ook weer niet we waren naar de vogelrock ik liet dat vip kaart zien hij zei of we ff wilde wacht en hebben nog een kwartier staan wachten voor dat we aan de beurt waren we kregen bij de baron ook nog een kaartje wanneer de baron het weer deed dat we er zo inkonden het jammerste was dat het kaartje alleen die dag geldig was we komen uit den haag en we staan onder bewind voering dus we kunnen niet regel matig naar het pak toe.maar ik vond wel netjes dat we er iets voor terug kreeg maar die twee uur in park waren we wel kwijt.
3) Wij vinden het stuk van de bussen naar het park een heel lang stuk lopen en voor mensen die slecht te been zijn of hart patient zijn is dat te ver om te lopen mijn moeder is een hart patient en die had er veel moeite er mee dan nog een hele dag in het park en dan weer dat end weer terug lopen dat is gewoon te veel.
ik vraag me dan ook af waarom er geen treintje of een pendelbusje er heen en weer rijdt.
4)Wij vonden het eten in het park ook vreselijk duur voor een menutje wat patat en een stukje vlees voor E 13,75 en dan zit drinken merendeels er niet bij en voor mensen met een uitkering of een laag inkomen is dat niet leuk meer vooral als je een oma bent en je wilt je klein kinderen wat geven maar het niet ken door dat alles duur is dat niet leuk meer. dit was onze dagje Efteling.

Ik hoop ook hier een antwoordt op te krijgen.
En wat jullie hier aan gaan doen.
en wij zijn benieuwd hoe het zal lopen in de toekomst als weer is naar de Efteling gaan.

Met vriendelijk groet C H M De Ruiter

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c h m de ruiter