Klacht: Geen leentoestel ondanks verzekering! !

op 16 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft vandaag voor de zoveelste keer zijn mobiele telefoon weggebracht!!!
Het mobieltje heeft al sinds dat hij hem heeft problemen! !
Gelukkig heeft hij een verzekering erbij genomen….alsof hij het aanvoelde dat het niks is!!!
Afijn….mobiel ingeleverd bij Kpn Haarlem grote houtstraat en geholpen door medewerker!!
Nu hebben ze geen leentoestel meer….dus hij zit nu zonder ondanks dat hij daarvoor ook een verzekering voor heeft!!!
Mijn zoon moet bereikbaar zijn voor werk….maar daar hadden ze geen boodschap aan!!
Ook niet bij kpn 1200!!!
We hebben verdorie 4 abonnementen bij kpn!!
En service is niks!!
Als de Koning zoiets heeft durf ik te wedden dat hij meteen bij een ander filiaal een leentoestel kon krijgen!!!
Slecht slecht slecht!!!

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als mijn zoon a la minuten een leentoestel krijgt!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koekoe