Klacht: Geen kranten ontvangen.

op 02 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht heer Sneep,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u de digitale krant niet heeft kunnen lezen. Zojuist hebben wij uw account gereset en u een e-mail toegestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen. Tevens raden wij u aan de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als u vervolgens opnieuw inlogt moet alles weer werken. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bsneep@casema.nl