Klacht: geen krant ontvangen op 4-5-2016

op 04 mei 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 09 mei 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Abonne,
Onze excuses,de niet bezorgde krant wordt gecrediteerd op uw eerst volgende abonnementsperiode. De bezorger is op zijn bezorgwijze aangesproken.
-- -- -- - -- -- -- -- -- -- -- -- -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - --------------------------------------

Alle klachten die gemeld zijn door wielann