Klacht: geen krant ontvangen

op 10 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer van Zanten,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klacht geregistreerd en contact hierover opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door c van zanten