Klacht: geen krant ontvangen

op 09 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vallinga,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen op 9 juni 2016.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat uw bezorgklachten geregistreerd staan. Dit betekent dat wij contact hebben opgenomen met uw bezorgdienst om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Wij verschuiven uw betaaldatum. Daardoor betaalt u de gemiste kranten niet.

Wij wensen u een prettige week toe.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door vallinga