Klacht: geen krant ontvangen

op 20 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 mei 2016 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Oehlers,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de krant vandaag niet is bezorgd. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met een dag opschuiven. Wij gaan er alles aan doen om de bezorging bij op orde te krijgen. U kunt er dan ook vanuit gaan dat de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door j.oehlers4@gmail.com