Klacht: Geen krant ontvangen

op 03 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist doorgegeven dat ik vandaag de krant niet heb ontvangen. Heb sinds januari een abonnement en dit is al de vierde keer dat ik geen krant heb ontvangen. Kan de krant wel digitaal lezen maar ik wil de krant gewoon in de bus hebben

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de krant elke dag bezorgd wordt en voor 7 uur in de bus ligt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 mei 2016 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Liebe,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat u de krant niet naar behoren ontvangen heeft.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst met het dringende verzoek dit per direct op te lossen. Wij gaan er vanuit dat er aan ons verzoek gehoor wordt gegeven.

De ontbrekende kranten worden gecompenseerd door uw abonnement te verlengen met het aantal gemiste kranten.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Gonnieliebe@kpnmail.nl