Klacht: Geen krant

op 28 mei 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

3 maanden geleden - Goedemorgen,Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant van vandaag niet heeft ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een krant na te bezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. U heeft deze klacht ook nog telefonisch gemeld bij de klantenservice. De bezorging zal hierover worden geinformeerd. Het abonnementsgeld zal worden verrekend.Onze excuses voor het ongemakHopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerdMet vriendelijke groet,Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De LimburgerPostbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nlDe Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 28 mei 2020 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant van vandaag niet heeft ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een krant na te bezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen.
U heeft deze klacht ook nog telefonisch gemeld bij de klantenservice. De bezorging zal hierover worden geinformeerd. Het abonnementsgeld zal worden verrekend.

Onze excuses voor het ongemak

Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Heeft op 28 mei 2020 om 13:10 geantwoord

Ik zal wel geen andere keuze hebben, wij zullen ons beraden of we met de Limburger nog wel door zullen gaan. Ik vind dit een slechte service!

Alle klachten die gemeld zijn door P.Ramaekers