Klacht: geen krant

op 19 mei 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

4 maanden geleden - Goedemiddag,Wij hebben Uw gegevens gecontroleerd in ons systeem. Het abonnement is ingeboekt vanaf 20 mei 2020. Vanaf morgen dient U de krant te ontvangen.--------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------- Hopen U hiermee voldoende te hebben geinformeerdMet vriendelijke groet,Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De LimburgerPostbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nlDe Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 mei 2020 om 13:42 geantwoord

Goedemiddag,

Hopen U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Paula Gennotte-Luijs

31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door annita peeters