Klacht: geen krant

op 11 juni 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juni 2019 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Janssen,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op zaterdag 8 juni niet bezorgd is. U zou dit graag gecompenseerd zien.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is om uw zaterdagkrant niet bezorgd te krijgen.

Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Ter compensatie van de gemiste krant verlengen wij uw abonnement met een bezorgdag, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaalt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Marben