Klacht: geen krant

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2016 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koning,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat krant op 04 juni niet is bezorgd bij u.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben hier een melding van gemaakt aan de bezorgdienst. U kunt er daarom vanuit gaat dat vanaf heden de krant weer dagelijks bij u bezorgd wordt.

Omdat wij geen nabezorging meer hebben, compenseren wij de krant door uw huidige betaalperiode met een dag te verlengen. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door g koning