Klacht: geen krant

op 02 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Haaren,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren het ten zeerste om te moeten vernemen dat de bezorging niet correct verloopt.

Wij hebben een dringend verzoek neergelegd bij onze bezorgdienst om de bezorging per heden naar behoren te laten verlopen. Wij verwachten dat hier per direct gehoor aan wordt gegeven.

De kranten die u gemist heeft worden gecompenseerd door uw abonnement te verlengen met het aantal gemiste dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door keesvanhaaren