Klacht: geen krand

op 12 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 september 2018 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Loos,

Hartelijk dank voor uw bericht, vervelend dat de bezorging van de krant te wensen over laat op dit moment. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u een wijziging heeft aangegeven dat de krant tijdelijk op de willem Gertenbachstraat 3 bezorgd moet worden, wellicht is dit niet goed doorgekomen bij de bezorger. Wij hebben contact gezocht met bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat de bezorging weer op orde komt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Hartelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door maartjeRob