Klacht: Geen korting meer na nieuwe box

Roosje9128 op 30 april 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,

sinds 2 jaar ben ik abonnee bij Ziggo. In het begin was er weinig aan de hand maar later in het eerste jaar begonnen de storingen. Inmiddels 4 MediaBoxXL boxen verder, 12 monteurs en heel wat telefoontjes naar jullie klantenservice had ik 2 maanden terug een zeer vriendelijke dame die mijn klacht maar al te goed begreep, en mij heel graag wilde helpen. Zij dacht dat het dan toch echt aan de XL-box lag (aangezien de rest al tig keer vervangen is) en verklapte dat binnen 1 a 2 maanden een nieuwe box op de markt kwam. Zij heeft mij ingeschreven om deze box te mogen ontvangen met de hoop dat alles opgelost zou zijn. Ik voelde mij gehoord en nam dus de afgelopen paar maanden alle storingen voor lief.

Tot ik vanmiddag ineens de klantenservice weer eens belde met de vraag of ze al een overzicht hadden, met wanneer deze box geleverd zal worden. Ja hoor , mevrouw dat hebben we. Maar uw huidige korting komt dan te vervallen. Dus u mag in plaats van 40 euro dan 75 euro gaan betalen.

Wacht! Stop! Ik wacht dus al 2 jaar op een goede oplossing. Ik ben altijd vriendelijk en geduldig aan de telefoon, ik heb nooit om compensatie gevraagd en nu moet ik 3x 35 euro laten gaan omdat ik een nieuwe box wil( waar ik volgens mij gewoon recht op heb na zoveel maanden storing). Ik voel mij nu wel echt heel erg in de kou gezet en in de maling genomen door Ziggo.

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing: een nieuwe MediaBox Next met behoud van mijn korting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door