Klacht: Geen korting die wel belooft is

op 18 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat ik geen korting krijg op de actie 4 stoelen halen 3 betalen.
En daarbij zegt de klantenservice van Leenbakker dat je het maar moet uitzoeken met de medewerkers in winkel die ons de stoelen heeft verkocht. Vandaag was de medewerker niet aanwezig, helaas ben ik niet in staat om er dagelijks naar toe te gaan om te kijken of deze medewerker er is. Belachelijke oplossing!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog mijn korting krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht Tentije

4 jaren geleden - Voor de duidelijkheid. Ik heb 6 stoelen gekocht maar kreeg niet de 1 stoel gratis terwijl ze de actie hebben dat als je er 4 haalt maar 3 hoeft te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tentije