Klacht: Geen kookplaat en geen geld terug

op 07 februari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 22 januari heb ik een kookplaat besteld via coolblue, deze heb ik meteen betaald. 23 januari 2018 heb ik niets geleverd gekregen. Ik heb gebeld dat ik mijn geld terug wilde en het zou max 3 dagen duren het is nu 7 februari net gebeld en ze gaan mijn pas terugbetalen als ze de kookplaat hebben gevonden. Is het mij schuld dat de kookplaat zoek is? Is het mijn schuld dat ik niets heb ontvangen? Neeeee.

Dus stuur per direct mijn geld terug zodat ik een nieuwe kan kopen.

En de medewerkers met hun standaard teksten over processen en andere dingen sorry…. dat accepteer ik niet.

Spoedbestelling van mijn eigen geld!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

5 maanden geleden - Beste Chiri, Bedankt voor jouw review en voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Allereerst onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie. Het is zeker niet de bedoeling dat jij zolang moet wachten, wat we ook direct voor je gaan oplossen. We hebben jou een e-mail gestuurd met daarin verdere informatie. We gaan de situatie voor je oplossen en het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terugstorten op jouw rekening. We zullen jouw feedback zeker meenemen, om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat je deze vervelende situatie een plek kunt geven. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je ons via dit kanaal bereiken of een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Met vriendelijke groet, Coolblue

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 20 maart 2018 om 13:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Chiri