Klacht: GEEN KLANTENSERVICE // PAKKET BESCHADIGD + VERDWENEN

op 25 februari 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket uit is opgehaald in Denemarken en beschadigd in transit.
Dit is nu al een week geleden (18 februari). Na bellen waar het pakket blijft krijg ik enkel een bericht met ‘damaged in transit’ verder geen bericht over levering. Na vervolgens 4 dagen aan een stuk diverse malen te bellen blijkt dat volgens de papieren de onbeschadigde goederen van het pakket nog nageleverd zouden worden, maar dit niet gebeurd is en het pakket verdwenen is.
Antwoord van UPS: ik zou een nieuw pakket bestellen, we weten niet waar het is ( waarde 500 euro). Misschien kan ik maandag terugbellen en kan de meneer die het damage rapport aangemaakt heeft zeggen wat er gebeurd is met het pakket.
Geen excuses, geen alternatieven, geen oplossing, onverschilligheid.
Klantenservice 0/10 professionaliteit 0/10

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket alsnog geleverd wordt, mijn klant wacht erop!
+ schadevergoeding voor het beschadigde gedeelte

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Studio Memphis