Klacht: GEEN KLANTENSERVICE // PAKKET BESCHADIGD + VERDWENEN

op 25 februari 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket uit is opgehaald in Denemarken en beschadigd in transit.
Dit is nu al een week geleden (18 februari). Na bellen waar het pakket blijft krijg ik enkel een bericht met ‘damaged in transit’ verder geen bericht over levering. Na vervolgens 4 dagen aan een stuk diverse malen te bellen blijkt dat volgens de papieren de onbeschadigde goederen van het pakket nog nageleverd zouden worden, maar dit niet gebeurd is en het pakket verdwenen is.
Antwoord van UPS: ik zou een nieuw pakket bestellen, we weten niet waar het is ( waarde 500 euro). Misschien kan ik maandag terugbellen en kan de meneer die het damage rapport aangemaakt heeft zeggen wat er gebeurd is met het pakket.
Geen excuses, geen alternatieven, geen oplossing, onverschilligheid.
Klantenservice 0/10 professionaliteit 0/10

Wanneer mijn pakket alsnog geleverd wordt, mijn klant wacht erop!
+ schadevergoeding voor het beschadigde gedeelte

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:36 geantwoord