Klacht: Geen kast geleverd

op 06 september 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

3 maanden geleden - Beste meneermevrouw van Es, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik op de basis van uw adresgegevens geen order vinden in ons systeem. Mogelijk is er sprake geweest van een adreswijziging. Graag ontvang ik het correcte bezorgadres via uw reactie. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 10 september 2018 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw van Es,

Bedankt voor uw bericht.

Ondanks het verzoek om een correct bezorgadres aan te leveren, heb ik deze nog niet ontvangen.

Zonder de gevraagde gegevens kan ik uw klacht niet behandeling nemen en sluit ik de melding af.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door annabel1651