Klacht: Geen kaartje mogen sturen/ bezoekjes

op 14 juli 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn kleinkind zit in een pleeggezin. sinds kort mag alleen mijn dochter hem nog bezoeken 1 uurtje in de 3 weken, ik als oma mag dat niet terwijl ik hem al maar weinig ziet, nu is hij jarig en krijg ik ook nog eens te horen dat wij geen kaartje mogen sturen naar hem en dat de pleegouders hem achteruit mogen houden en in overleg met de voogd hem dan wel of niet mogen geven aan hem, hij zit momenteel ook bij de verkeerde pleegouders want die kunnen hem niet de baas en hij sloopt daar alles

als ik hem gewoon weer mag zien als is het maar 1 uurtje of meer in de maand en hem gewoon een kaartje kan sturen en dat hij bij een betere pleeggezin komt die wel weten hoe ze met zo kind overweg gaan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 14 september 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte mevrouw Van Aart,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 14 juli 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door elly6462