Klacht: Geen jaaroverzicht, geen nota ontvangen

op 09 september 2016 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Goedendag,
Ik heb mijn jaar overzicht nog steeds niet ontvangen. Nadat er een groot bedrag van mijn rekening was afgeschreven heb ik gebeld. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden. De dame aan de telefoon kwam er namelijk niet helemaal uit. Ik heb toen nogmaals mijn meterstanden door gegeven. Ook die van de zonnepanelen. Ik ben nooit terug gebeld. Na twee week ongeveer email gestuurd met mijn klacht. Omdat ik het vermoeden had dat niet alleen het tegoed van de zonnepanelen maar ook mijn welkomstkorting van €180 niet heb gekregen wil ik dit wel eens nakijken op het overzicht. Verder betaal ik ruim meer dan in mijn periode dat ik bij Nuon zat en dit was in de aanbieding aanzienlijk goedkoper. Energieflex laat ruim na de afgesproken periode die was toegezegt in het standaard emailtje wat ik na het versturen van mijn email, wat van zich horen. Inderdaad de korting was vergeten. Die krijg ik terug. Inmiddels is dit verrekend met de afgelopen maand lijkt. Maar nog steeds geen jaaroverzicht en ook geen nota van de verrekening van de afgelopen maand. Ze houden het allemaal onduidelijk. Ik heb toegezegd dat ik de klacht online zou plaatsen. Hier is niet op gereageerd. Helaas. We zijn inmiddels ongeveer 2 week verder. Mijn klacht en vraag zijn; Ik wil graag een jaaroverzicht waarop mijn verbruik en mijn teruglevering van zonnenenenergie opstaat. Verder wil ik de nota ook ontvangen welk staat omschreven in de laatste boeking op mijn rekening. Dit is toch niet zo moeilijk. Lijkt mij dat een klant hier recht op heeft.

Transparante jaaroverzicht en nota ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Bericht van Energieflex

4 weken geleden - Helaas zijn we pas sinds 4 oktober 2016 aangesloten op dit platform en hebben we uw klacht pas zeer recent gezien. We willen u graag van dienst zijn. Kunt u aangeven of deze klacht nog actueel is? Met vriendelijke groeten, Klantenservice EnergieFlex ^Ralph

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Energieflex in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht K15

4 weken geleden - Klacht is inmiddels opgelost. Ik heb de jaaroverzicht (veel te laat) ontvangen. Maar ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door K15