Klacht: Geen internet en tv meer

op 23 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had gevraagd om een gratis acces point voor wifi,
Omdat we beneden slecht wifi bereik hebben.
Vervolgens krijg ik de volgende dag een nieuw mediabox en de dag erop een nieuw modem wat niet de afspraak was maar alleen een gratis acces point.
Vervolgens moest ik de mediabox en modem terugsturen, wat we meteen hebben gedaan.
Maar sinds gister hebben we geen internet meer en ook kunnen we geen televisie meer kijken.
Volgens hun moeten ze het nieuwe contract waar ik niet om heb gevraagd terug zetten naar oud contract en kan 72 uur duren . Dit wordt onze 2e dag zonder internet en tv en sta met de rug tegen de muur!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als internet en tv het vandaag weer gaat doen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yfke45