Klacht: Geen internet en telefoon

op 06 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In mei dit jaar hebben we ons zakelijke contract gewijzigd aangezien ziggo goed beviel de 14 jaren ervoor. Op 24-08-2016 voor de derde keer geconstateerd dat er veel te hoge bedragen zijn afgeschreven. Voor de zoveelste keer Gebeld met ziggo en het bleek dat we alles dubbel hadden. Dat zouden ze verhelpen. Nou, vanaf 25-08-2016 geen tot beperkt internet en helemaal geen telefoon. Bel ze dagelijks, omdat we een bedrijf hebben, maar krijg telkens te horen, we zijn er mee bezig en het zal zo spoedig mogelijk verholpen zijn. Op 03-09-2016 zelfs een andere modem aangesloten. Die zouden ze op 04-09-2016 aanmelden en binnen 24 uur moest alles geregeld zijn. Dat zou dan 05-09-2016 om 16.00 uur zijn. Nou, mooi niet. Bel ze nu zelfs 2x per dag, telkens met de mobiel omdat de vaste lijn het niet doet. Dit moet toch niet kunnen bij een bedrijf! Wel verplicht een incasso afgeven en vervolgens een ondeugdelijk product gedeeltelijk afleveren.

Ik ben tevreden als ik zo snel mogelijk, en wel vandaag, weer gebruik kan maken van de diensten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rejo30@ziggo.nl