Klacht: geen internet en telefoon.

op 21 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna dagelijks van ochtend tot eind van de middag zit ik zonder internet en vaste telefoon.
op site klacht melden lukt dan niet.
als ik klantenservice bel krijg ik bericht helaas er is een storing.
ik baal hier enorm van!
Ze doen er bij ziggo dus niets aan.
ook geen compensatie eind van de maand op de rekening.
echt schandalig!ik zou dolgraag naar andere provider willen maar ziggo heeft alleenheerschappij in mijn wijk dus ben verplicht bij ziggo te blijven
Ik

Gewenste Oplossing:

Als ik krijg waar ik voor betaal, dus INTERNET en BELLEN 24/7
en normaal te woord gestaan word,( graag in het nederlands).
Dus niet die kutgeintjes van u heeft gewoon internet hoor
of u moet kastje even uitschakelen.
daar word ik zo pissed off van!!!
Ligt niet aan mij.Buren zelfde probleem.los het normaal op en geef niet mij als klant de schuld!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johannach07