Klacht: geen internet en netwerk

op 08 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds een maand ben ik nu klant van tele2. Dit tot mijn grote spijt. Voorheen had ik Vodafone (nooit geen klachten over gehad). Sinds ik bij tele2 ben, heb ik geen netwerk, geen internet en geen bereik. Wanneer ik via de site in contact kom met de virituele hulp wordt ik doorgezet naar een medewerker, via de chat weten ze mij elke keer niet te helpen, en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer ik bel met de klantenservice, vragen ze mij de simkaart ongeveer honderd keer opnieuw er in te doen, wanneer ik dan zeg dat het niets veranderd, doen ze net of ze achterlijk zijn en geven geen gehoor, de volgende medewerker zegt dat het aan mijn instellingen ligt, inmiddels heb ik 100x de juiste instellingen ingesteld, en nog steeds doet het probleem zich voor. Inmiddels heb ik ongeveer 20x contact gehad met de klantenservice, maar ze doen werkelijk niets voor je! Ik kan niet internetten, niet whatsappen, en ik kan niet eens BELLEN. Ik ben dit spuugzat. Mijn raad voor iedereen die zoekende is naar een nieuwe provider, NOOIT maar dan ook NOOIT over te schakelen naar Tele2, Je wordt uiterst slecht te woord gestaan, en ze laten de klant zoeken naar oplossingen, volgens mij de omgekeerde wereld!!!!

Beeindiging van het abbonement

Alle klachten die gemeld zijn door js281290