Klacht: Geen interesse om iets te verkopen

op 05 oktober 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

2 keer langs geweest bij de vestiging in Rotterdam mbt offerte badkamer. Deze zou binnen 2 werkdagen komen. Zelf meerdere malen gebeld en zou teruggebeld worden. Uiteindelijk verkoper Paul zelf maar gebeld en die gaf aan dat hij het zo druk had, alles alleen moest doen en dat er zoveel zieken zijn.
Moet je de offerte nu nog hebben, joh?

Nee Paul, dat lijkt me van niet.

Op zijn minst excuses en bloemen voor mijn vrouw om de teleurstelling te verwerken dat de badkamer nu nog even niet door gaat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Uw melding hebben wij in goede orde ontvangen. Spijtig om te horen dat de aankoop van een badkamer niet verloopt zoals u voor ogen had. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zal u melding doorgeven aan ons filiaal in Rotterdam met de vraag contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare - Brugman Keukens & Badkamers

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht TvM61

1 maand geleden - Wat een flut reactie! Inmiddels weer 3 weken verder een nog steeds niks gehoord. Enfin, zoek het lekker uit. De nieuwe badkamer en keuken kopen we wel ergens anders. Triest, triest triest

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 01 november 2016 om 17:03 geantwoord

Beste meneer / mevrouw,

Wat vervelend te vernemen dat u tot op heden nog niets heeft vernomen vanuit ons filiaal. Wij zullen de melding nogmaals sturen met het verzoek contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare - Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 01 november 2016 om 17:12 geantwoord

Hoezo is de klacht opgelost??? Wederom een brugman flutreactie. \"We hebben de klacht weer doorgestuurd\".

Ga jezelf schamen!

Alle klachten die gemeld zijn door TvM61