Klacht: Geen interesse in klanten

op 09 september 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Afgelopen zaterdag koffie proberen te kopen, maar het is me helaas niet gelukt. In de Hevuelgalerie Eindhoven heerste totale wanorde. Ook leek het wel of personeel er met tegenzin werkte. Ik begrijp dat het druk was maar dan nog. Ik heb me maar omgedraaid en ben weggelopen.

Als dit niet meer gebeurt!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nespresso

6 maanden geleden - Beste meneer Kovacevic, Allereerst willen wij u graag onze verontschuldigingen aanbieden voor onze verlate reactie. Wij vinden het enorm vervelend om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan tijdens uw bezoek aan onze Boutique aan de Heuvelgalerie in Eindhoven op zaterdag 3 september. Wij betreuren dit zeer, en zullen uw feedback hierover direct doorgeven en bespreken met de manager van deze Boutique, om ervoor te zorgen dat de personeelsbezetting voortaan op orde zal zijn en er ook bij drukte een prettige sfeer zal blijven. Wij verzekeren u dat wij er alles aan doen om dergelijke situaties te voorkomen en willen u bedanken voor de melding die u hiervan heeft gemaakt. Tot slot willen wij u graag een hele prettige dag wensen, en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze Boutique in Eindhoven. Met vriendelijke groet, Nespresso

Alle klachten die gemeld zijn door Ado1993