Klacht: geen informatie over levering en geen service

op 06 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

H&M beloofd levering op de website levering binnen 2-3 dagen. ondertussen is het al 4 dagen geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst.
Na de bevestiging heb ik niets meer gehoord.
Via de site ben ik er uiteindelijk achter moeten komen dat de leveringen vertraging hebben, dit is mij niet tijdens het bestellen duidelijk gemaakt.
Vervolgens heb ik een formulier voor de klantenservice ingevuld met de vraag of het mogelijk is mij op de hoogte te brengen wanneer mijn bestelling dan wel geleverd zal worden. Hier wordt niet op gereageerd.
Dit is vervelend aangezien de eerder geneoemde levertijd de illusie wekte dat mijn bestelling er zou zijn voor ik op vakantie zou gaan.
Ook heb ik al eerder een levering gehad die maar liefst 2 weken te laat was. H&M had mij toen toegezegd dat dit niet nog eens zou gebeuren.

Ik zou graag hebben dat de H&M voortaan transparant is wat betreft levering van orders en wanneer je de klantenservice vraagt om een indicatie dat er op zijn minst wordt gereageerd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Karssies