Klacht: Geen informatie gekregen van medewerkster betreft actie

op 02 juni 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Op 11-03-2016 heb ik een nieuwe abonnement afgesloten bij de Samsung store in Den Haag. Ik heb een nieuwe telefoon gehad, namelijk de Samsung 7egde. Bij deze aanbieding zou ik ook de Samsung Gear VR bril krijgen. Omdat de medewerkster die me toen geholpen heeft, niks heeft gezegd dat ik deze moet aanvragen ben ik dit dus ook niet gaan doen. Ik ging er toen vanuit dat dit automatisch ging, dus samen met de abonnement. Ik heb lange tijd gewacht en ben ik paar keren langs de Samsung store geweest omdat ik mijn bril nog steeds niet had ontvangen. Eindstand krijg ik te horen dat ik deze zelf moest bestellen. Omdat de einddatum allang al voorbij was stuur ik deze brief!

Ik ben twee uur lang in de rij gaan staan voor de telefoon en vind ik het heel erg slecht dat de medewerkster dit nooit heeft verteld over de aanvraag van de bril. Het heeft mij heel veel tijd gekost dat ik een paar keren langs de winkel moest gaan en dat er vaker gebeld is. Nu moet ik ook nog eens tijd besteden aan deze brief omdat ik mijn product terecht wil hebben. Het heeft enig tijd gekost dat ik aan deze brief moest beginnen, dat is omdat ik het heel erg druk heb!

Als ik mijn product daadwerkelijk ontvang omdat ik hier recht op heb

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahillya