Klacht: Geen hulp van medewerkers in het buitenland

op 20 maart 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

We waren dolblij toen het zover was. Mijn man familie bezoeken in Teheran. In Amsterdam stappen wij in de vliegtuig richting naar Parijs en met een stop via Parijs kunnen we door naar Teheran. Mooi geregeld dachten wij!
Eerst meldt de piloot in Amsterdam dat er is wat vertraging ivm weer omstandigheden. Dit begrijpen wij natuurlijk want weer kan je niet zomaar beinvloeden. Klm stuurde ons ondertussen ook een mail met het wijziging dat wij met een extra overstap via Istanbul naar Teheran moeten. Dit vonden wij al schandalig want ik kan niet lang vliegen ivm ziekte.
Gebeld na landing in Parijs naar klm klantenservice. De mevrouw was zeer onbeschoft met mijn man en uiteindelijk “zij kan niets doen voor ons”. Ik heb teruggebeld , dit keer was een vriendelijk mevrouw aan de lijn die bevestigde dat zij echt niks kon doen omdat onze bagages waren ook kwijt in Parijs. We moesten zelf achtergaan waar onze bagages zich bevinden, uurenlang van ene naar de andere terminal gerend en niemand wilde ons helpen. Ik kan niet vliegen zonder mijn medicaties! Trouwens de medewerkers van Air france in Parijs zijn onbeschoft ,zeer onvriendelijk en ze zoeken ruzie met de reizigers! Voor ons zovieso geen air france meer !! Onze bagages na 9 uur zoeken eindelijk Teruggevonden. De tweede vlucht ook gemist. Na al de ellende doodmoe naar een airporthotel gegaan, dit heeft air france wel voor ons betaald en een nieuwe ticket gekregen voor de volgende dag. Maar het feit dat Klm ons als vuil heb behandeld en niemand wat kan schelen dat ik reis met medicaties die ik niet in de handbagage kan stoppen, kan ik niet zomaar laten. Helaas hebben wij de nieuwe jaar in Iran ook gemist , we zijn speciaal hiervoor gegaan.

Wanneer wij compensatie/vergoeding kunnen krijgen van klm voor al de al de ellende en problemen die wij in Parijs terecht moeten komen door deze wijziging!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanna Kiss