Klacht: Geen hulp bij retournering

op 28 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij Bol.com zijn 12 of 13 Acer Revo One pc’s besteld, die na een paar maanden ongeveer 10x per dag vastlopen voor 3-4 minuten. Dit probleem bestond al bij coolblue, waarbij ik het aankoopbedrag heb teruggekregen. Bol.com daarentegen wilt mij niet helpen met dit probleem. Bol.com helpt mij al te graag met de aankoop, maar toen ik belde dat ik er een probleem mee had, moest ik het opsturen. Natuurlijk heb ik dit ook bij Coolblue gedaan. Na de reparatie van Coolblue constateerde ik dat het probleem niet verholpen was. Acer zei tegen coolblue, dat ik een chipset driver moest installeren. Dit werkte ook niet. Coolblue heeft toen alle pc’s teruggenomen, en heb ik nieuwe uit kunnen kiezen. Bol.com gelooft niets van bovenstaande, en wilt mij niet helpen. De reparatieservice zegt dat hij gemaakt is, maar ik weet 100% zeker dat dit probleem helemaal niet opgelost is.

Nu ongeveer een half jaar nadat dit probleem ontstaan is, heb ik boos gebeld voor de 15e keer naar bol.com, waarbij er gezegd werd dat dit de laatste keer is dat ze het zeggen, en dat is dat ze mij niet kunnen helpen.

Als ik het aankoopbedrag terugkrijg in winkelwaarde, dan wel overgemaakt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 28 april 2017 om 15:07 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Rico,

Er is inmiddels aan je doorgegeven wat de reactie van Acer is. Er wordt nog contact met u opgenomen om een afspraak te maken wanneer PC's bij u teruggebracht worden.

Jolanda van bol.com

met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door rico.voogd