Klacht: geen goede service

op 20 januari 2014 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

ben voor de eerste keer bij specsevers geweest inv bril een oogmeting gedaan kwam niet veel uit in Brunssum naar mijn eigen huisarts geweest een nieuwe oogmeting laten doen had ondertussen al een leuk montuur laten wegleggen kom vandaag terug in de winkel om de montuur te betalen omdat cz het nog niet in de databank had staan en de oogmeting van de dokter was er zegt ze wij moeten op nieuw een oog meting doen ik zeg nou dat hebben ze hier al gedaan en heeft de dokter het nog eens gedaan ga het geen 3x doen nou als ik het niet zou doen had ik geen garantie nou werdt zo rot behandeld dat het mijn eerste en laatste keer is geweest bij u in de zaak had haar ook gevraagd om nog eens naar te kijken of cz het al in de computer had staan hoef ik het niet zelf vooruit te betalen heeft ze niet gedaan heb de bril maar betaald wil er nu ook vanaf het is dat ik het montuur leuk vond mijn beste vriend had me de zaak aan geraden en is zelf nu ook ontevreden weg gegaan

klantvriendelijkheid voor iedereen ben de eerste keer goed geholpen door een man damian maar deze zwanger meid weet haar naam nog niet eens wil ik nooit meer

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 29 januari 2014 om 12:14 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw email.

Vervelend dat uw bezoek aan de winkel niet geheel naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak. Uw schrijven hebben wij besproken met de directeur van de winkel en hij geeft aan de de meting van de arts afweek van de eerste meting en zij daarom nogmaals wilde nameten om te kijken welke correct is. U zult begrijpen dat als wij een bril maken zonder nogmaals na te meten u geen aanspraak kunt maken op garantie omdat het niet onze eigen meting betreft.

Wij hebben begrepen dat u aanstaande zaterdag de bril komt ophalen.

Hiermede hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door knops