Klacht: Geen goede oplossingen voor klachten plaatsing keuken

op 02 augustus 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Kochten keuken all-in bij Brugman keukens Heerlen. Na 2x zelf onder eigen beheer een keuken laten plaatsen hebben we deze keer all-in keuken gekocht bij Brugman te Heerlen. Ik zou nergens zorgen over hebben, alles zou gedaan worden via Brugman werd mij verzekerd. Nooit doen, is een farce. Heb noir iemand van Brugman genies, alleen de firma Jacco uit Limbricht over de vloer Gerald. Alles wat fout kon gaan ging fout: de montage werd niet op de geplande dag gedaan( de levering wel dus zaten we een heel weekend extra met een hele keuken in onze kamer), bij de montage werden alle afgesproken werkzaamheden op andere dagen of tijden gedaan, de aannemer probeerde zo veel mogelijk te laten betalen voor de “extra” werkzaamheden, ik moest onderhandelen over de 17 m extra stucwerk, die niet nodig waren, mijn electriciteitskast ging bij het monteren van een dimmer kapot en de enigste oplossing van de aannemer was een nieuwe kast voor meer dan € 600, Geen gewoon kitwerk, constant andere werklieden, die te weinig tijd kregen van hun baas, voor de juiste dimmer en het afstellen is men wel 5x terug moeten komen,, kortom alles werd slecht en volledig via de gestuurde aannemer gedaan, zonder oak maar enige bemoeienis van Brugman .
Brugman beloofde een in april reeds extra plint boven de keuken mee te leveren, was nog op tijd, bleed bij de verkoop in Heerlen liggen en ik moest €229 betalen want nu moest de plint extra Bezorging werden en gemonteerd.
Ik schreef naar de klantenservice een uitgebreide klachtenbrief, die afgedaan werd met een kort bericht, dat het besproken was, inhoudelijk ging men nergens op in, stuurde een bloemetje, waar ik Geen prijs op stelde maar wel gestuurde werd. Dat was dus de afhandeling! De nageleverde plank, na meer Dan een maand was doormidden door vervoer, een nieuwe afspraak vandaag: de zaagmachine van de monteur was stuk en hij kon dus niets doen, is net vertrokken en er moet, na 2 maanden , een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Na veel bellen met de klantenservice heb ik wat korting op de plank gekregen. Moet nu €149 betalen voor het plintje.Schandalig prutswerk van Brugman en de door Hun gestuurde aannemer, heb nog altijd geen antwoord op mijn klachten gekregen. En zit nog steeds met een keuken die niet af is na 2 maanden. Geen complement voor Brugman keukens!!!

Als ik antwoord krijg op mijn vragen en de keuken na 2 maanden evens eindelijk af is!!! Dit is een zeer slecht all in!!!!!! Alle informatie, tot in detail is in bezit van klantenservice

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

4 maanden geleden - Excuses voor de "fouten" in de tekst: Geen goed ingestelde I-pad, springt steeds op het Engels over.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste meneer Breuer, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het gehele traject met betrekking tot uw nieuwe keuken! Ik snap dat u enorm baalt van deze situatie. Ik neem uw melding hoog op en ga deze bespreken met de eindverantwoordelijke van onze service afdeling. Wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

4 maanden geleden - Ik hoop deze keer op een goede inhoudelijke reactie. Eentje, die ingaat op mijn in de klacht neergelegde opmerkingen. Tot nu toe is er totaal niets naar mij toe medegedeeld, behalve, dat ik nog steeds € 149 moet betalen voor een stuk je plint van minder Dan 3 meter. Alle klachten uit mijn eerste klacht Zijn afgedaan met een ongewenst bosje bloemen.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste meneer Breuer, Ik heb vernomen van mijn collega van de afdeling klantenservice dat ze u telefonisch helaas niet kan bereiken. Wellicht dat u contact op kunt nemen met onze afdeling klantenservice op tel.nmr 0416-539930. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

2 maanden geleden - lS, Heb op 6 september contact gehad met klantenservice van Brugman: weer excuses, aanbod meubelbon van €50, zou 7 september iets horen over de oplossing van mijn klacht , maar tot vandaag nog helemaal niets gezien pf gehoord. Zo zal deze klacht dus altijd in behandeling staan bij Brugman. Vraag me af of dit zomaar kan: van alles beloven en niets doen. Is heden 27 september 2016! Met vr groet F. Breuer

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

1 maand geleden - Deze site werkt voor mij voor geen meter. Naast een voor mij onmogelijk inbare cheque van €50 van Woonexpress ( ik moet helemaal naar Waalwijk rijden voor een bon van € 50, vanuit Maastricht, handig) is de klacht nog steeds "in behandeling" vanaf 2 augustus. Dat is bijna 3 maanden. Er is inhoudelijk nog steeds niet gereageerd. Mensen van deze site: kan dit zomaar??! Wat kunnen jullie doen? Wat kan ik doen om deze klacht te behandelen en er een reactie komt van Brugman keukens? Wordt nog steeds een beetje onpasselijk als ik de "leuke" reclamespot op tv zie. De werkelijkheid is heel anders jammer genoeg. Graag aktie, reactie! Met vr groet, Frans Breuer

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste meneer Breuer, Excuses dat u het gevoel heeft dat wij uw klachten niet naar behoren oplossen. Ik ga opnieuw in overleg met de eindverantwoordelijke van de service afdeling om te bespreken wat we voor u kunnen betekenen en koppel dit aan u terug. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:34 geantwoord

Beste meneer Breuer,

Ik heb vernomen dat er intussen opnieuw telefonisch contact met u is geweest om uw melding nogmaals door te spreken. Hierbij hebben wij nogmaals onze excuses aangeboden voor al het ongemak. Vooropgesteld staat dat wij onze klanten graag 100 % tevreden willen maken. Als wij u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan mag u altijd contact met ons opnemen.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

1 maand geleden - De klacht is helemaal niet behandeld!😟🙁😡 met vr groet Frans Breuer

Heeft op 24 oktober 2016 om 10:31 geantwoord

Er is totaal geen inhoudelijke reactie geweest van Brugman keukens. Waarom er nu bij status opgelost staat is grote onzin. Wie heeft dat trouwens gedaan?
F.Breuer

Reactie van de melder van de klacht Frans Breuer

1 maand geleden - Ik zal nooit meer met Brugman keukens zaken doen! Heb nog nooit een zaak meegemaakt, die zo slecht naar haar klanten met klachten luistert of fatsoenlijk overlegt. Jammer! Ondanks de prachtige keuken. Maar die vind je zeker bij een andere keukenzaak, aangezien monteurs zeggen, dat alles slechts van een paar grote keukenleveranciers komt. Zoek dus een zaak, die wel overleggen en niet met en goedkoop tv- spotje de mensen een rad voor de ogen draait! Einde ellenlange discussie. Frans Breuer

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Breuer