Klacht: geen goede afwikkeling

op 06 september 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Het is drama bij Dynasure. Ik zou voor mijn regelmatig betaalde verzekeringspremie een nieuwe telefoon krijgen. na 2 weken en niet na een dag zoals beloofd kreeg ik deze. Bleek deze telefoon kapot te zijn en ook nog eens krom! Wat een teleurstelling! Maar goed, een fout kan iedereen maken dus ik terug naar Dynasure. Er zou werk van gemaakt worden, daar zit ik nog steeds op te wachten en we zijn inmiddels weer 2 weken verder! Nog steeds geen reactie van Dynasure of Klacht.nl

Ik wil binnen een week een nieuwe telefoon die goed functioneert ontvangen zoals is overeengekomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 07 september 2016 om 15:09 geantwoord

Beste meneer Schillemans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals in uw vorige klacht aangegeven zie ik dat de klacht in behandeling is bij het customer care center. Ik adviseer u om te wachten op een terugkoppeling, daar zij dit verder met u oppakken.

Nogmaals excuses voor het ongemak en de vertraging.

Renate
Wecare Dynasure