Klacht: Geen geld uit pinautomaat

moniquevanhelden op 31 augustus 2021 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 augustus gepind bij een geldautomaat van de Rabobank en kwam geen geld uit, het stond er op eens tijdelijke storing. Met de klantenservice gebeld en was gezegd dat het geld binnen 7 dagen terug wordt gestort. Na 7 dagen nog een keer gebeld, wordt er gezegd dat ik bij mijn eigen bank een aanvraag moest indienen 😡. Dit dus gedaan en mijn bank de aanvraag gestuurd na de Rabobank, hoor ik vandaag dat het echt wel weken kan duren 😡😡😡. De automaat heeft gewoon teveel geld, ik heb het gemeld en de Rabobank weet dus van wie het geld is. Hoezo moet dit weken duren???? Te gek voor woorden

Gewenste Oplossing:

Geld terugstorten en niet over een paar weken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquevanhelden