Klacht: geen geld uit automaat, wel afgeschreven van rekening

op 12 juni 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Zojuist met ING-pasje geld gepind bij automaat nummer 0268. Helaas kwam er geen geld uit.
Meteen het nummer van de automaat gebeld, maar geen lid van ABN dus werd ik doorverwezen naar een nummer van ING wat niet lijkt te bestaan.

Ben nu 50 euro armer, ga nog maar verder zoeken hoe dit op te lossen valt. Ben niet blij!

Als mijn geld teruggestort wordt ben ik weer blij!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

7 maanden geleden - Goedemorgen Jufliane, Bedankt voor het plaatsen van jouw klacht. Ineens EUR 50,- armer zijn daar wordt niemand blij van. Dit geld moet natuurlijk zo snel mogelijk op je rekening bijgeschreven worden. Wanneer er geen geld uit een automaat komt of het geld is er niet uitgehaald, dan wordt de EUR 50,- automatisch weer teruggestort. Dit gebeurt normaal gesproken vrijwel direct. Als dit bij jou niet het geval is, dan zullen wij een onderzoek starten wat er met het geld is gebeurd. Aangezien je geen klant bij ons bent, kunnen wij dit onderzoek alleen starten als jouw eigen bank contact met ons opneemt. Het klopt dus inderdaad dat we je moeten doorverwijzen naar ING, jouw eigen bank. Wij hebben geen telefoonnummer van ING, maar wanneer ik google dan vind ik hier de contactpagina met telefoonnummers van ze: http://bit.ly/1sPpJq4. Wij zullen direct medewerking verlenen aan ING. Ik ga er dus vanuit dat deze situatie snel is opgelost. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 22 juni 2016 om 08:46 geantwoord

Vanuit ABN ABN Webcare hebben wij de klacht op 14 juni in behandeling genomen. In onze reactie op het forum hebben wij uitgelegd dat meneer, mevrouw hiervoor contact kan opnemen met de eigen bank zodat er een onderzoek gestart kan worden. Via dit forum hebben wij geen reactie meer gehad op de klant en daarom sluiten wij deze.

Alle klachten die gemeld zijn door jufliane