Klacht: Geen geld terug voor kapot vloerkleed

Fam Rijksen op 30 maart 2018 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij Goossens een vloerkleed gekocht van bijna 1000 euro. Het kleed werd geleverd en bleek niet goed te zijn. Het was bobbelig en had kleine witte vlekken, waar het kleed kapot bleek.
We zijn terug gegaan en de medewerker van de winkel was het met ons eens en zou het aan zijn baas voorleggen.
Ze zijn bij ons thuis geweest om het kleed te bekijken en vonden het idd niet goed.
Wij willen ons geld terug, maar Goossens wil een nieuw kleed leveren.
Omdat het kleed dat in de winkel lag en ook niet goed leek ( waarvan ze zeiden dat dat kwam omdat het daar al zolang lag) en wij nu hetzelfde zagen bij ons kleed, hebben wij daar geen vertrouwen meer in en willen wij ons geld terug.
Goossens wil hier niet over praten en is bereid een nieuw kleed te leveren of we mogen het geld besteden in de winkel.
Wij hebben verder niet iets nodig, dus dat is voor ons geen optie.
Kleed is niet goed, wij willen gewoon ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Wanneer we gewoon ons geld terg krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door